...

Jag kan ärligt talat säga hur JÄVLA less jag är på att få ha samma tankar om och om igen. Varje kväll, varje natt.. Jag är less på att få löften brutna, jag är less på att inte få finnas till. Hur kan man betyda mycket för någon om den personen bara bryr sig om sig själv? Varför ska små saker som går att göra på en sekund vara något svårt? Varför förtjänar jag att gå runt och känna mig tom? Varför betyder inget av det jag säger något? Jag vill inte leva såhär men jag vill samtidigt inte ge upp det som är mitt och det jag har rätt till. Men vad gör man då man ignoreras? Vad gör man då man inte finns? Snälla du som bestämmer över jorden, ge mig ett bra år 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0