God Jul och Gott nytt år!

Idag har det varit fullt upp, känns i alla fall som det. Min dag började med tvätt och plockning i lägenheten då jag skulle få fikagäster senare på kvällen. Då tvätten var klar for vi till stan en sväng för att tända ett ljus på farfars grav. God jul farfar! Efter det snabbslängde jag i mig min middag för att sedan duka upp lite fika. Hela familjen förutom mamma kom då hon var dålig igår, hoppas du mår bättre! När klockan började närma sig 21 kände jag att jag började landa, så tog det lugnt ett tag innan jag tog mig en väldigt varm och skön dusch. Imorgon är det jul, så min julklapp till er läsare är lite bilder. För en gångs skull ville kameran vara med!

God Jul och Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Nocturnal Depression

God jul och gott nytt år på dig :)

2009-12-24 @ 09:16:23
Postat av: Nocturnal Depression

God jul och gott nytt år på dig :)

2009-12-24 @ 09:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0