Jag...

Jag hatar verkligen, riktigt HATAR när killar skriver till mig för att sen få en genväg till någon annan att bli upphetsad över. Börjar man visa intresse för mig så ska man inte börja fråga ut mig om varken mina systrar eller mina vänner. Jag är ingen genomfartsled! Förstår inte varför många killar gör så, varför? Tror ni att det finns någon tjej på jorden som uppskattar när ni börjar fråga ut dom med intima frågor om sina nära och kära?

Ett exempel är en kille som skrev till mig idag;

X: Hej, har du stora bröst? Ser ut som det? ;)
Jag: Nej, jag har normalstora, hurså?
X: Jag känner några som har det, blir så upphetsad av det.
Jag: Varför skulle jag ens berätta om jag känner någon med stora bröst bara för att du ska få bli upphetsad? Pratar någon med mig vill jag att man uppskattar mig, inte dom jag känner.

Efter den textraden blev jag blockerad. Men är det någon annan som förstår? Vill man prata med någon som har det man blir upphetsad av så pratar man med dom. Man frågar inte ut dom som inte har det som krävs om dom i sin tur känner någon. Så något som verkligen inte fungerar i min värld är just när någon raggar på mig och sen blir sugna på de mina. Killar som ni borde bli kastrerade! Tur som fan för er att mamma har sagt att jag inte får göra elaka saker. Men vid såna här tillfällen borde man få göra det, sådeså!

Mitt tips till er idioter är att ni söker upp dom ni vill veta något om. Kom inte till andra med era smutsiga frågor.


Kommentarer
Postat av: Nocturnal Depression

Rätt! Giv em hell!

2009-12-14 @ 17:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0