Kareoke..nananana!

Igår började min lördag med besök av söta Cuddy, fick mig ett par goda skratt innan han skulle fortsätta vidare till stan och möta upp sin kompis. Tack för en trevlig förmiddag! Något annat trevligt under dagen var att Britt-Mari fick sluta tidigare från praktiken så jag fick sällskap under kycklingwokandet. Vi åt oss riktigt proppmätta på kycklingwok men ändå skulle vi prompt trycka i oss vanilj/choklad glass också. Är vi verkligen riktigt bra för varann? Efter lite diskande och fejjande så tog jag mig en tur in i duschen innan lillasyster skulle komma över för pepparkaksbakning. Jag höll mig däremot ifrån bakandet då jag nyligt varit med om det. Ansåg att det är roligare för Britt-Mari och Eve att ha lite plats i köket. När pepparkakorna var färdiga så kom även Eves pojke förbi och gav mig några roliga skratt, men som alla vet så är ju jag lättroad!

Då klockan började närma sig 21.30 började vi dra oss mot puben då det skulle vara kareoke kväll, dock var vi bara runt tolv stycken där i början. Jag som inte skulle sjunga sjöng i princip hela kvällen och hade jätteroligt. Även om man inte kan sjunga så ska man tillåta sig att ha kul. Man behöver inte göra som vissa gjorde. Bara för att man har en stark röst betyder det inte att man nästan ska äta upp micken samtidigt. Det gjorde ont i huvudet vill jag lova. Under kvällen dracks det San Francisko, eller hur det nu stavas. Enda drinken som är god på puben enligt mig. Köpte först en 4a men enligt en viss herre skulle jag prompt dricka en 8a. Så han fick helt enkelt lov att köpa en 8a åt mig då jag druckit upp min första. Mitt kort köper aldrig 8:or, speciellt inte nu vid jultider.

Bjuder på en bild serie för att visa att man KAN vara söt klockan 3 på natten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0