This sucks BIG time

Nu ska jag egentligen vara i Vilhelmina på WWW och hade säkerligen gjort mig i ordning för en kväll på stora hotellet med massa dans och skratt. Men jag sitter hemma med feber, halsont, snuva m.m m.m Som grädde på moset jobbar mamma i princip hela helgen, så sitter hemma och känner mig väldigt ensam.

Rätt skönt dock att jag blev sjuk nu och inte nästa vecka. Då är det ju alla hjärtans dag, jag och hjärtat har även våran 3 månaders dag då också. Kommer bli en väldigt mysig helg, massa kärlek! Som vanligt är jag väldigt nyfiken vad han har tänkt ge till mig och som vanligt känns det som att det jag köpt är skit. Vet inte varför man ska känna så jämt, men han är helt enkelt jätteduktig på att hitta något jag verkligen tycker om. Jag står mest som en fågelholk utan fågelfamilj. Inte så ofta slanten trillar ner där inte ^^. Tycker att torsdag ska komma nu, så att jag får vara nära dig igen. Du ger mig styrka.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får ta och bli frisk nu :)

2009-02-09 @ 12:47:03
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0