Bzzz bzz

Igår var jag som sagt med min storasyster Emma på dildofest, vi hade jättekul. Många kåta flickor satt på rad och fick klämma, smaka och gosa. Eftersom nästippen är lika känslig som klitoris så testade vi alla vibratorer mot näsan, det killades på väldigt fint i skallen efter det. Festen tog tyvärr snabbt slut då dom andra helt plötsligt hade krogplaner, själv satt man där nykter med varken leg eller kort med sig. Var samtidigt skönt att komma hem vid midnatt istället för kanske 3-4 h senare.

Hände även en grej jag störde mig på rejält, före festen blev det att jag mamma och X for på Rapido och köpte pizza. Han som jobbade där slog in alla pizzor på en och samma betalning, jag tog fram min 50 lapp och sträckte den till X men han sa att det var lugnt, försökte fortfarande få ge den till han men han sa ännu en gång att det var lugnt. Jag tackade och tog emot. Fick då veta idag att då jag blivit upphämtad och for in till stan så började han snacka skit om mig. Sa saker som; Ja, hon hade ju räknat ut att jag skulle bjuda. Mamma sa åt han att ge sig och sa ju om och om igen att jag tänkte betala han. Men han fortsatte med sin historia. Så sjukt less på den här personen. Jag känner mig knappt välkommen till mitt eget hem och HAN  bor INTE här. Vill bara slå han i huvudet, men givetvis får jag inte det. Jag vill vara elak!



Go dildos Go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0