Hey baberiba

Dom senaste dagarna har gått ut på att umgås med Max och försöka lära han mer av livet. Enda "problemet" vi har med han är att få han rumsren, men det jobbar vi på. Att ha hund har även sina baksidor, i alla fall för mig som sover dåligt nu för tiden och inte mår så bra annars. Förutom det funkar allt bra, resten börjar även rulla igång snart hoppas jag. Ringde sociala för två veckor sen eftersom jag inte ens har något som man kan kalla ekonomi nu då jag är sjukskriven. Bara kötiden att få tid låg på två veckor. I fredags fick jag äntligen hem brevet och förhoppningsvis en tid. Den dagen började tyvärr med att jag blev uppriven och väldigt förvirrad. Jag hade pratat med dom på sociala två gånger om hur kris det var med pengar, men ändå får jag en tid den 12e augusti. 12e augusti!? Hade dom tänkt att jag ska leva på luft? Ringde i alla fall dit på en gång medans jag var irriterad och piff paff poff fick jag en tid nu på onsdag. Om det finns en Gud, tack! Utan pengar kan jag ju inte träffa läkare eller någonting, så jag hoppas verkligen på att allt löser sig. Jag orkar inte leva i ovisshet om vad som kommer nästa dag, om det finns pengar till mat och så vidare. Det enda jag kräver är mat, tak över huvudet och att kunna köpa kläder och dylikt när det behövs.


9 veckor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0