Hallå?

Går inte bra för mig på något sätt. Sov kanske två timmar i natt och väckarklockan ringde 07.30. Då var det dags att ringa vårdcentralen pga deras sjabbel med mitt intyg. Mamma fick höra att ett intyg aldrig skrivits, jag får höra att det skickades redan den 27e maj. Men oj så fel allt var, fick vänta från kl 8.15 till 11 för att få reda ut det hela. Då visar det sig att hon jag pratat med sett helt fel, att brevet skickades i fredags, inte den 27e maj. Skönhetssömn, vad är det? Inget brev dök upp i brevlådan heller, bara en faktura från com hem. Sjukt att dom skickar ut fakturan då vi inte ens kan använda deras tjänster pga ännu mer sjabbel. Är så sjukt less på att allt ska strula! Idag har vi även skickat tillbaka ringarna ännu en gång, nu blev det till och med ett återköp. Man skickar tillbaks ringar pga defekter och får tillbaks 100 gånger värre ringar, det är bra grejer det. Blir att chansa på nya såna ringar eller några helt andra, vi vet inte än. Tillslut ska väl allt ordna sig, men det här är inte bra för min hälsa alls.



Såhär blir jag av vårdens fummel
I fucking hate you right now!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lät inte roligt alls det där!! Oturs dag eller?

2009-06-17 @ 13:48:08
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0