Live and let die

Som det redan har skrivits så har jag kontakt med dom som fick ta min katt Lillan, som numera heter Mysan. Igår blev hon mamma till tre kattungar och jag har blivit lovad att ta en. Det tråkiga med historien är att den kattungen jag blev mest sugen på troligast är döende. Den är svag och mamma katt har inte orken att bry sig. Kämpa vidare lillen, jag vill så gärna ha dig! <3

Deras andra katt Majsan har också fått kattungar, fyra stycken blev det. Tyvärr dog en av Majsans kattungar imorse. Jag ogillar naturens gångs, kattungar får inte dö! Vila i frid lilla vän.


Vackra katt, om jag ändå kunnat vara hos dig. Håll tummarna för ungen till höger, du får inte dö! <3

Kommentarer
Postat av: eve

Ja den var as bra. måste läsa boken!

VA ÄR LILLAN MAMMA?! åh.... håller tummarna för lillkatten du vill ha också.

miss u to!!

2009-06-07 @ 16:14:55
URL: http://replace.blogg.se/
Postat av: Sandra

Finaste kissen :D

2009-06-09 @ 21:15:19
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0