Velourbyxan

Nu har min plutt varit här prick en vecka, vi har massor av kul. Roligast var nog på ica då han petade på en grillpanna han ville ha, den ramlade ner i golvet med världens smäll. Jag började asgarva och när han skulle hänga upp den på kroken igen for den ännu en gång med en smäll ner i golvet. Ännu roligare! Spec då mamma är i närheten, hon hatar sånt där.

Vi har även haft en vild diskussion om Lillefot från Landet för länge sedan. Enligt Ernie så är han en missbildad naken giraff och alla som har sett filmen vet att han i själva verket är en dinosaurie. Tror jag måste ha historielektioner med karl min, men han kanske inte tål att jag ALLTID har rätt ^^



Under veckan har vi även hunnit med kinamat och gofika, vi har grisat rejält under den här veckan. Jag skäms praktiskt taget över vilka grisar vi har varit/är. Jag brukar aldrig äta såhär mycket skit, men har man lov så har man? ;P Under fredagen så hann vi med shopping; Skor, skjorta, bälte och en halsduk. I förrgår så blev det också shopping; Ribbad tröja och en gul smocktopp. Blev så glad då jag äntligen hittade en ny gul smocktopp då min gamla är trasig, inte riktigt samma gulfärg men så fin ändå. Me love! Snart måste han fara hem och jag måste börja vända om dygnet då min "älskade" skola börjar på måndag, har dock aldrig haft problem med det. Inte hänt så mycket mer för oss under veckan, men har varit helt underbart iaf att sova bort dagarna och se film hela nätterna. Du och jag! <3 That's all folks! (för den här gången, muhaha) Tänkte avsluta med en fin bild så alla som läser förstår vilken underbar vecka jag haft med mitt hjärta.




Oh yes, ni har så rätt! Han har på sig lila velourbyxor! :D Han fick lov att låna dom då mina mjukisbyxor var i tvätten, sen tyckte jag det skulle vara kul att se han i min söta kofta. Han vart väl fin? :D Och ja, nu är han inte så glad på mig, men det kan jag ta för att lägga upp den här bilden! :D Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0