Från böna till fruga, hur känns det?

6 månader med dig bärandes mitt hjärta <3 Nu har det gått 6 månader sen jag och Ernie träffades utanför Ica i Sävar. Känns som det var igår vi träffades och jag har aldrig haft det bättre än vad jag har det med han. Dagen till ära hade vi planer på att gå ut och äta på Eurasia. Maten var himmelskt god som vanligt och efterrätten var väldigt speciell. Glass med cocktail bär är aldrig helt fel. Jag började äta lite frukt och sen tog jag en stor bit kulglass och mitt i kulan döljde sig en ring! Jag blev alldeles skakis och började smått grina. Ernie ställde sig upp, kom runt bordet och ställde sig ner på knä och frågade mig om jag ville förlova mig med honom. Blev ett självklart ja och en väldigt stor kram. Märkte sen hur gästerna och personalen både stod och satt tittandes på oss. Personalen vid baren stod och log och frågade ut varandra om vi förlovade oss. Aldrig varit så skakis i hela mitt liv, hade problem bara att trä på Ernies ringen.

Efter Eurasia gick vi vidare på skakiga ben till Café Station, fikat blev jordgubbs cheesecake och chokladmoussetårta. Himmelskt! Tack för en dag jag aldrig glömmer, älskar dig av hela mitt hjärta!

En liten detalj som gjorde kvällen finare var att jag fick bära mormors pärlhalsband. Hade aldrig chansen att lära känna min mormor då hon dog då jag var endast 6 mån och 11 dagar gammal. Hoppas du såg mig.


Kommentarer
Postat av: Emma

Sötaste syster :)

2009-05-15 @ 16:33:09
URL: http://www.metrobloggen.se/DarkFlimango
Postat av: Simone

Men grattis till förlovningen! Vad roligt =)

Kram

2009-05-15 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0