Hit the road Jack

Snart bär det av till mitt nya hem, min nya stad. Fått många frågor om jag är nervös, hur det känns och vad jag ska göra där uppe etc. Största frågan och vanligaste frågan har dock varit; Vad ska du där och göra?! Mitt svar har lydit; Vad gör man inte för kärleken? Jag har bott i Sävar hela mitt liv och varför inte testa på något nytt då jag har någon där som tar emot mig med öppna armar. Hade jag varit singel så hade chansen varit liten att jag flyttat så pass långt hemifrån. Att komma till ett nytt ställe utan någon annan har aldrig varit min stil, jag blir för osäker. Mitt val att flytta till Luleå har aldrig känts fel även om man är väldigt nervös och inte riktigt vet vad man gör. Men någon gång i sitt liv måste man pröva sina vingar, även om man faller finns det alltid någon som tar emot. Så hädanefter ska jag försöka uppdatera nästan varje dag om mina nya prövningar. Jag flyttar hemifrån för första gången och jag blir sambo för första gången. Är många smådetaljer jag aldrig varit med om, många inköp jag aldrig behövt stå för. Bara det blir ett äventyr för mig även om det är litet. Imorgon börjar mitt nya liv och jag är inte ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0