Ojski Pojski

Har inte haft orken att uppdatera på ett tag, har loggat in flera gånger men slutar med en suck och att jag loggar ut. Min huvudvärk har hållt i sig i flera dagar och känner aldrig riktigt att jag kan fokusera. Hänt rätt mycket den senaste tiden men ändå inte. Fått hem min efterlängtade baddräkt, enligt en person är den tantig. Den är söt! Back to the 50's? Har även fått hem min blus/skjorta vad det nu kallas och ett par leggins. Har även haft heta diskussioner om könsbyte, jag är för och de jag pratat med har varit rätt så mycket emot. Man är född till det man ska vara osv osv, men varför ska man leva ett helt liv olycklig? Man är inte psykiskt sjuk bara för att man känner sig annorlunda på insidan. Blev väldigt mycket upprörda ord och..predikningar? Finner inte ett bättre ord, för mig kändes det som det  iaf. Alla får ha sina egna åsikter så jag smutskastar inte någon, jag säger bara vad jag tycker och tänker.

Har även fått ett otrevligt brev som jag anser onödigt att skicka överhuvudtaget. Död åt såna brev! Varför kunde det inte ha kommit till Valborg, hade varit perfekt! Men men, blir oftast aldrig som man vill och därför är jag väldigt arg. Brevets innehåll är ingenting jag vill prata om här eller direkt någon annanstans heller. Jag vill bara påpeka att jag hatar såna!

Idag kom Emma förbi med en liten present till mig. Jag hade sett 3 rosa metallic aktiga ljuslyktor på ICA och blev givetvis kär då dom är rosa. Hon har varit väldigt söt och köpt dom till mig, tack så mycket! <3 Bild kommer upp sen, har även planer på att lägga upp bilder på mina klädesplagg. Behöver dock hjälp med det då min kamera inte är det bästa att ta kort med hjälp av utlösaren. Får se hur det blir, allt beror på om man kommer ihåg det eller inte.

Ännu en pain in the ass grej är att jag har en visdomstand som är påväg att kika ut i min mörka munhåla. Det jobbiga är att den växer ju givetvis snett inmot kinden, jag är så lycklig! Eller inte, har inte råd att gå till tandläkaren och jag vill inte se ut som en bulldog! Ge mig en gratis makeover? Tandläkar makeover det vill säga ;)

Kärlek på er alla! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0