Who you gonna call? Anticimex!

Vi har som sagt rensat vårat förråd då hela familjen ska flytta. Jag flyttar upp till Luleå till Ernie och mamma har äntligen fått sin drömlägenhet. Under tiden som våra saker som skulle slängas stod på ett släp hos min morbror så är det små råttor som varit där och tagit saker. Det gör mig väldigt irriterad! Ja, sakerna ska slängas. Men man går inte in på någon annans tomt och tar saker utan att fråga oss. Spec då råttorna känt oss sen vi barn var små då vi växte upp på den gatan. Det är en principsak! Sist jag kollade var inte min morbrors tomt en soptipp där man kan härja som man vill. Shame on you! Nu är det en person som anser våran reaktion onödig, men den personen anser det mesta onödigt att bry sig om. Du kommer förstå när du blir äldre, hjälper ju inte att förklara heller då det åker in genom ena örat och ut genom det andra på en gång. Someday...


Kommentarer
Postat av: eve

hahah va? råttor? who?

2009-05-11 @ 11:32:04
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0