Körslaget - Avsnitt 6 - Semifinal

Ikväll var det semifinal i körslaget och de tre kämparna som var kvar är; Pontare, Ola och Stefan! Ikväll hade dom en egenvald låt och sen fick dom även byta genre. Pontare blev modern pop, Ola blev dansband och Stefan blev hårdrock. Hugaligen!

Min bedömning: 

1. Ola: Olas kör har blivit bättre och bättre med avsnittens gång, tyvärr är dansband ingenting för er
2. Pontare: Har aldrig något ont att säga om Pontare och hans kör, tyvärr ligger alltid Olas snäppet före även om ni är mina favoriter i grund och botten.
3. Stefan: Usch fy och blä! Ni skulle dock ha kört på hårdrock redan från början, enda gången ni var riktigt bra var med Metallicas låt.



Mina två favoriter, tyvärr Stefan!
Med sorg i mitt hjärta så åkte Pontare ut ikväll, ni är värdiga vinnare!
Hoppas verkligen att Ola vinner, annars förklarar jag krig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0