Körslaget - Avsnitt 5

Det blev till att se reprisen även idag som förra helgen. Igår var det ju nämligen Halloween och jag hade min första fest i lägenheten. Mer om det kommer i ett annat inlägg. I detta avsnitt hade dom en egenvald låt och en känd filmlåt. Innan jag skriver min bedömning vill jag ställa en fråga till svenska folket om dom alla har fått svininfluensan. Vad gör Stefan kvar i körslaget?!

Min bedömning:

1. Ola: As long as you love me var ett väldigt bra val då dom är en manskör. Sen att dom fick Moulin Rouge som film var ju ännu bättre. Mer korsetter nästa gång tack!
2. Pontare: Som alltid briljerar Pontare och hans kör. Är dock alltid väldigt lika mellan Ola och Pontare. Pontare var väldigt stiligt i sin nya utstyrsel som flygkapten.
3. Amy: Vet inte riktigt vad jag ska säga. Allting känns alltid så lillgammalt, för hårt hållen? Bye bye Amy
4. Stefan: Även om du byter genre så anser jag inte att du ska få vara kvar längre.




Mina tre favoriter
Ikväll åkte Amy ur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0