Körslaget - Avsnitt 2

Jag följer som sagt Körslaget som startade igen förra lördagen. Har tänkt blogga om varje avsnitt så länge jag kommer ihåg att göra det. Igår var det som sagt avsnitt 2 och första kören fick lämna körslaget. Mina tre favoriter förra gången var Pontare, Caroline Af Ugglas och Rigo. Efter det här avsnittet har jag dock blandade känslor, det mesta beror ju ändå på rätt låtval.

Min bedömning:

1.Andreas: Roligt låtval och härlig karisma
2. Amy: Väldigt bra låtval för hennes kör, en låt som jag annars varit less på. Men Amy's kör lyfte verkligen upp låten och gjorde den väldigt bra
3. Stefan: Ännu en dansbands låt, men det här låtvalet var så mycket bättre. Stefan's kör var även så mycket bättre än förra gången, inga klagomål den här gången
4. Caroline: Välkänd låt på min lokala pub, spralligt som vanligt
5. Rigo: Älskar La Bamba, var dock inte lika bra som förra gången
6. Pontare: Pontare är som sagt Pontare, fel låtval dock
7.Ola: Fortfarande en tråkig manskör



Dessa blev mina tre favoriter denna gång. Tyvärr åkte min förstaplats favorit ut. Andreas och hans kör kommer vara saknade på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0