Körslaget - Avsnitt 3

Idag har avsnitt 3 gått av stapeln. Ikväll har jag haft hjälp av min storasyster Emma då det gäller bedömningen. Det roligaste med kvällens bedömning var att Gry Forsell läste upp dom som gick vidare i samma ordning som vi hade rankat dom. Den enda missen kom på slutet då det var Amy som fick stanna kvar och Rigo fick åka hem till Rinkeby. Det bästa med kvällens avsnitt var att det var deras egna låtar.

Våran bedömning:

1. Pontare: Med sitt starka låtval var han överlägset kvällens etta. Ska försöka få pappa att klä ut sig till Pontare Halloween 2010. Skulle bli en riktigt look alike tävling.
2. Caroline: Mamma är nog inte så nöjd med kvällens låtval, jag och Emma är däremot nöjda. Love hurts!
3. Stefan: Han klär sig verkligen som ett barn, tyvärr inte ett sött barn.
4. Ola: Avskyr fortfarande hans manskör. Ikväll lyckades dock Ola krama lite liv ur sin annars så stela kör. Mer sånt då kan jag tycka om dig!
5. Rigo: Han trodde att han hade oss, men ack så fel han hade. Hej då!
6. Amy: Mer halstabletter nästa gång kanske?




Mina tre favoriter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0