Körslaget - Avsnitt 4

Idag blev det att se reprisen av Körslaget för mig. Igår var nämligen jag, Emma och Lars på 30 års fika hos Greger, grattis vännen min! Var jättetrevligt att ses igen och fick även träffa Kim som jag inte sett på länge, riktigt roligt. Tyvärr råkade jag se redan igår vem som fick lämna Körslaget, men det hindrar inte mig från att se hela programet och göra min bedömning ändå. I detta avsnitt har körerna två låtar var. En egenvald och en vald av Sveriges befolkning.

Min bedömning:

1. Ola: Den här gången tog kören mig med storm, fick rent av rysningar av första låten. Det här gjorde ni bra karljävlar!
2. Pontare: Var väldigt jämnt mellan Pontare och Ola, men Ola var steget före idag. But I still love you Pontare!
3. Caroline: Allas vår egen färgklick som vanligt, fart och fläng.
4. Stefan: Gråter inga tårar om ni åker ut, men ni gjorde det bra.
5. Amy: Har ingen bra kommentar, ni har varit bättre.




Mina tre favoriter.
Tyvärr åkte Caroline och hennes kör ut, ni kommer att vara saknade på lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0