Körslaget har kört igång!

Äntligen har ett av mina favoritprogram börjat igen. Körslaget började nämligen i lördags och jag satt som klistrad framför teven. Denna säsong kommer vi att få se; Roger Pontare, Amy Diamond, Caroline Af Ugglas, Andreas Lundstedt, Rigo, Stefan (Lars Kristerz) och idol Ola.

Min bedömning:

1. Pontare: Pontare är Pontare, så enkelt är det
2. Caroline: En glad färgklick som kan få igång vem som helst
3. Rigo: Latino ut i fingerspetsarna
4. Andreas: Behövs bara ett ord; DISCO!
5. Amy: Fortfarande lillgammal
6. Ola: Manskör? Inte så roligt val enligt mig
7.Stefan: Hur denna kör kunde få flest röster är inget jag förstår. Kören såg ut som att dom aldrig tränar, utan bara haft genrep en timme före programmet började, var är sammanhållningen? Hoppas att han inte väljer dansbandslåtar varje gång.



Mina tre favoriter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0