Lite väl efter

Ibland är man lite väl efter då det gäller uppdateringar har jag märkt. Var ju som sagt på en EMG undersökning den 2 oktober, har jag berättat resultatet? Nej, skulle väl inte tro det. Mitt minne är bra men kort som man brukar säga. Jag hade turen att Britt-Mari var hos mig den fredagen, för själv ville jag verkligen inte vara där. Plus att hon är intresserad av undersökningar och dylikt så hon hade nog bara roligt i undersökningsrummet.

Själva undersökningen tog sin tid och det dom kallar obehagligt gjorde ont! Det kanske bara är jag som är en fjant dock, men det kan jag leva med. Det visade sig att allt såg bra ut, så jag trodde jag skulle slippa bli stucken med nålelektroder. Men läkaren ville göra det i alla fall fastän han poängterade om och om igen hur bra allt såg ut. Dummast var nog hans försök till konversation när det gällde mina domningar. Han nämnde att det finns flera ord för domningar och att eskimåerna har 16 (eller var det 18?) ord för snö. Var skönt när man fick ta sig en promenad ner på stan när allt var klart.

Det var i alla fall min undersöknings historia, bättre sent än aldrig? Blir att jobba med minnet och träna upp hjärnan så jag gör rätt nästa gång.

Puss & Kram chokladbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0