Min helg i Vilhelmina

Nu i helgen har jag varit på en liten semester i Vilhelmina. Runt klockan ett på dagen så blev jag upphämtad av pappa och Eve, då drog vi iväg till lilla Villis. Bilresan tog ungefär lite mer än två timmar och gick bara bra, vägen var lite isig mellan Fredrika och Åsele dock. När vi kom fram såg vi SNÖ, sen åkte vi en sväng till Kajsas jobb och sen hem till henne för ett snabbt klädombyte och en toapaus. Efter det åkte vi vidare till Krogen - Pub och Restaurang och åt kebabbuffé. Senare på kvällen fick vi besök av Pierre vilket var väldigt trevligt, han åkte hem just före två på natten. På lördagen blev det ett besök hemma hos Pierre i Nedre Malgonäset, var väldigt vackert och rofyllt där ute. Det är dock inget ställe jag skulle kunna bo på, skulle isåfall vara semesterboende. Kvällen fortsatte med hemmagjord Pizza och Körslaget. Blev en väldigt tidig natt för mig då jag hade hemsk huvudvärk.

Vaknade upp tidigt imorse och försökte somna om några gånger. Tillslut klev jag upp och gjorde i ordning både mig och packningen då vi skulle åka hem efter lunch. Var skönt att åka hem samtidigt som det var tråkigt. Är så skönt att få en paus från allting här hemma och träffa folk man tycker om. Kommer säkert ta en Vilhelmina semester igen inom snar framtid då jag trivs där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0