Överfallet

Min dag började på Ica Maxi med mamma och min lillasyster Evelina, mest känd som Eve dock. Före mathandlandet var vi först in på H&m och Lindex en sväng. Jag smet även in på bolaget i hopp om att bli fyra flaskor rikare men fick bara med mig två. Varför är det så sällan Lime finns? Men men, handlandet fortsatte inne på Maxi där jag köpte lite mat och massor av coca-cola. So far so good som man brukar säga. När jag kom hem och skulle packa upp blev jag överfallen av kylskåpsdörren. Medans jag böjde mig ner för att ta upp varorna hade dörren glidit igen lite. Det hela slutade med att jag fick en fet kyss rätt i bakhuvudet! Yrseln som jag äntligen sluppit kom tillbaka och det bultade på väldigt bra. Efter det tyckte jag väldigt synd om mig själv, så jag gick hem till mamma och tröstade mig med fläskfilegryta. Det var som vanligt väldigt gott, så nu mår jag lite bättre. Borde ta ett rejält snack med min kylskåpsdörr i alla fall, men det får bli en senare historia.

Puss & Kram chokladbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0