Körslaget - Avsnitt 5

Jag har verkligen halkat efter i att kommentera Körslaget, fy mig! Men ibland har man annat för sig eller helt enkelt inte tillgänglighet till dator. I kvällens avsnitt hade lagen en egenvald låt och så skulle dom göra en egen tolkning på svenska folkvisor. Jag själv anser att kvällens avsnitt var ett av dom tråkigaste just pga folkvisorna.

Min bedömning:

1. Med en härlig gammal klassiker sjöng Picassos körs höga ton sig till första plats.
2. Vem kan inte tycka om Moraeus? Trevligt med en Björn Skifs låt istället för bara folkmusik.
3. Rongedal var helt ok ikväll
4. Strömstedt har jag velat få ut sen första kvällen, äntligen är han ute!


Mina tre favoriter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0