Systerdag

Idag har varit en rejäl syster dag. Allt ifrån lunch, sång i tvättstugan, middag, bulle och konstiga ljud. Varit riktigt trevligt att umgås, fastän Emma tror att hon ockuperar min lägenhet. Jag är inte den som tackar nej till sällskap nu när jag bor själv och är singel direkt. Tack och välkommen åter! <3

Apropå mitt senaste inlägg om min ilska, hade ännu mer tur den veckan. I torsdags fick jag virus på min kära dumburk och allting blev svart. Jag kände mig så liten och hjälplös då jag inte kan någonting om datorer och verkligen inte klarar mig utan den. Tyvärr så är mitt sociala nät över nätet, men såna perioder kanske många har ibland? I söndags lyckades dock jag och pappa få till min kära vän. Tack så mycket för hjälpen pappa <3

Är så lycklig över den familj jag har fått äran att tillhöra. Som alla familjer har vi alla våra problem och tvister. Utan er så är jag ingenting. How am I suppose to breathe with no air?


Kommentarer
Postat av: EmmaKP

BULLE! hehe det var superkul :)

2010-04-07 @ 22:51:54
URL: http://www.metrobloggen.se/darkflimango
Postat av: eveliten

papi fick till min dator också :D lite små komiskt ändå att vi fick virus typ samtidigt^^

2010-04-08 @ 01:28:29
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0