Hot cocO

Kvällen börjar närma sig sitt slut då jag imorgon ska stiga upp tidigare än vanligt. Halv åtta ska Elin hämta upp mig påväg till sitt jobb där jag är första kunden. Har inte haft råd att fixa naglarna på salongen då det varit så mycket annat, men nu är det dags tack vare min födelsedagspresent från mamma! Mamma har varit en ängel under den här tiden och jobbat med mina naglar hemifrån. Jag som är färgglad av mig börjar dock bli lite less på fransk manikyr även om det är supersnyggt. Men då även mamma börjat ha färgglada naglar så saknar jag att se mina så. Blir förhoppnings vis något rosa med glitter i, längtar ihjäl mig! <3

Idag har det varit praktik som vanligt, rätt ovärd sådan dock. Var möte på förmiddagen så jag och Emma rensade frysen och tog oss en glass. Skönt att så lite händer ibland, men hade varit skönare att stanna hemma i sängen. Tidigt imorse vaknade jag av lite halsont och det sitter fortfarande i. Sen att man har ont i lagningen och kanske känner av ett tryck av visdomstanden gör mig inte så glad. Speciellt inte då jag åker till GBG på torsdag, må det försvinna tills dess för annars kommer GBG'arna få se och höra en arg norrlänning! Har nu ikväll kurerat med varm choklad vilket satt riktigt fint i kroppen då jag börjar bli så frusen. Hade tur att min kusin Andreas hade mjölk hemma så jag slapp gå på Ica, vill hålla mig inne så mycket som möjligt. 

Nu kallar sängen!



Meningen med bilden var att jag skulle visa hur tokigt gott varm choklad är.
Bilden visar dock bara hur tokig jag är, men det bjuder jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0