Roadtrip

Igår var det en roadtrip till Luleå planerat. Just efter klockan 9 så åkte jag, mamma, Kent, Eve och Emil iväg. Vi tog en kort bensträckare i Skellefteå då det blir ganska trångt med tre stycken i baksätet och fortsatte senare vidare mot Luleå. Väl framme åt vi lunch på Max, deras hamburgare smakar ärligt talat mer än dom här hemma i stan. Blev en tur runt stan och dess affärer och vi hann även med en glasspaus. Jag åt en choklad och en brownie kula, mums! Efter glassen fortsatte vi runt på stan och vi prövade lite kläder. Jag prövade en tröja som jag prompt ska ha, så är det bara! Vi hade väldigt tur med vädret då det var soligt och fint, fanns även flera stånd att kolla i då vi kom dit under Luleå Kalas helgen.  Kändes väldigt konstigt att vara tillbaka i Luleå då det är snart ett år sen jag flyttade hem igen.

På vägen hem stannade vi i Skellefteå för en lyxig middag på restaurang Kriti. Alla åt vi filé mignon, alla åt dock inte med potatisgratäng. Maten var gudomligt god och satt bra i magen efter en heldag med fart. När klockan närmade sig 20.30 så var vi hemma i Sävar igen, kvällen avslutade vi med en zombie film full av zombie barn. Nådigt roligt att gå hem över ängen i becksvart mörker sen, men jag överlevde!

Tack för en fin dag! <3

Ps. Jag min åsna glömde kameran, så finns tyvärr inga bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0