Två år utan dig

Idag är det två år sen du lämnade oss, idag är det två år sen vi fick vara i din närhet. Saknaden är lika stor men börjar bli lättare att hantera. När jag lyssnar på Sven-Ingvars - Här nere på jorden kan jag inte låta bli att fälla tårar, det var låten som spelades i bilen påväg till dig, då vi inte hann fram i tid. Tills den dag vi ses igen kommer du leva vidare i mitt hjärta. För att hedra ditt minne ska jag försöka att ge av den värmen du alltid gav mig till människorna jag möter och redan har i mitt liv. Älskar dig farfar!

Du ska veta att jag saknar dig
Det finns känslor som aldrig tar slut
Du ska veta att jag inte glömt
Det finns bilder som aldrig suddas ut

En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig



"Jag saknar din stämma och din ärliga röst

Du hade ett hjärta som slog så sant i ditt bröst"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0