Mini semester <3

Nu är det dags för WWW, Wilhelmina Winter Weekend. Jag missade förra året då jag var väldigt sjuk och senare for upp till Luleå. Blir lite annorlunda i år då vi brukar vara nästan hela familjen som far. I år stannar pappa, Eve och Emil dock hemma. Det blir jag, Emma och Lars som far hem till Kajsa som sen åker hem till pappa. Så istället för att vara sju stycken i hennes 2a blir vi tre stycken, riktigt stor skillnad. Det blir att vi åker redan imorgon efter praktiken då vi ska ut på fredags kvällen på stora hotellet. Ska bli ruskigt skönt att komma hemifrån några dagar och bara vara. Fick dock höra en väldigt dålig nyhet av Emma idag, Stenmans har stängt. Det suger riktigt rejält då vi inte var dit och fikade sist jag var i Vilhelmina. Vila i frid, hoppas att du kommer till liv igen.

Puss & Kram chokladbanan - Ni når mig på mobilen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0