Hello...Kitty

Nu har praktiken dragit igång igen, klarat mig igenom första veckan. Kanske inte så svårt då man har sammanlagt sex timmar på en vecka. Är lite trögt att komma igång med sömnen efter att ha varit julledig dock. Som tur är har jag aldrig haft problem med att kliva upp även om jag sovit dåligt, man får känna efter helt enkelt. I måndags plockade vi bort julen och idag gjorde vi lunchen som bestod av spagetti och köttfärssås. Efter det kom mamma och hämtade upp oss och vi for vidare mot stan. Bara för att jag glömt ta med mig presentkortet så har det kommit in ett nytt pack med Hello Kitty sockar, jag vill ha! Får se om man orkar gå ner på stan efter sjukhuset på onsdag, allt beror på kylan. Annars kan jag kanske gulla med mamma som också är på stan då. Hade hoppats på att det var Öron, Näsa och Hals tiden som låg i kuvertet, så att man får bort den. Men istället blir det att åka till fysiologen och göra ett ultraljud på hur mitt hjärtas funktioner fungerar. Börjar bli less på alla sjukhus besök men vad gör man, bättre att hitta felet så jag slipper det här.

Puss & Kram chokladbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0