Damm'n

På min gård där jag bor har vi en damm och i den dammen kryllar det av grodyngel. Hur, när varför? Jag vet inte, jag vet bara att en viss irriterande granne irriterade mig angående det i morse. Vart är det trevligt att skrika; Hördedu! Är det du som stoppat grodyngel i dammen?! Jag var nära att svara; Hördedu jag heter Erica. Jag fyller snart 22 år, nog borde jag ha annat att roa mig med än att fiska upp grodyngel för att sen stoppa dom i en damm med regnvatten, eller? Är nådigt less på "pantertanterna" som ska lägga sig i allting och tror att dom vet så mycket för att dom levt längre. Tycker att alla människor ska leva sitt eget liv och inte lägga sig i andras. Är faktiskt inte så trevligt att känna sig bevakad av hökar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0