Hoppas hoppas hoppas

Har inte varit en hemlighet vilket nervvrak jag har varit i över en månads tid. Ensamhet är ingenting jag har fruktat tidigare för jag har nära hem. Under den här tiden har ensamheten varit som ett slag i magen. Att gå hem till lägenheten, att vakna upp i lägenheten. Det har varit ett rent helvete men det jobbigaste med att må såhär är att jag inte kan hantera det. Dom här känslorna har jag aldrig varit med om, eller ja i en kort period i fjol sommar, men aldrig då jag varit där jag hör hemma...aldrig. Känslan av att vilja spy, svimma och gråta på samma gång har tagit andan ur mig. Att vakna i panik och känna att går man inte ut ur lägenheten så går man sönder, hur hanterar man det? Jag trodde tidigare att jag var på rätt väg, men sen så ramlade jag ner igen. Nu har jag varit påväg upp i en veckas tid. Jag vet att hur jobbigt det än är, hur misslyckad jag än känner mig så måste jag sudda bort dom tankarna. Därför lägger jag in en text om just misslyckande som jag tycker är väldigt bra. Tillägnar även texten till en väldigt kär person i min närhet, du vet nog vem du är. Tillsammans ska vi ta oss ifrån dessa negativa och hopplösa känslor! Tillsammans klarar vi allt <3

Ett misslyckande betyder inte att jag är en förlorare, det betyder att jag inte har lyckats än.
Ett misslyckande betyder inte att jag ingenting har åstadkommit, det betyder att jag lärt mig något.
Ett misslyckande betyder inte att jag saknar förmåga, det betyder att jag måste göra något annorlunda.
Ett misslyckande betyder inte att jag är värdelös, det betyder att jag inte är perfekt.
Ett misslyckande betyder inte att jag slösat bort mitt liv, det betyder att jag har en bra anledning att börja om.
Ett misslyckande betyder inte att jag aldrig mer kommer att lyckas, det betyder att jag får öva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0