Foten mår bra nu

Här hemma går jag oftast runt i crocs, mest för att inte bli kall om fötterna på grund av värken jag får annars. Vid vissa tillfällen går jag självklart barfota, gjorde det nu i helgen. Givetvis trampade jag in något under hälen vilket gjorde väldigt ont. Det var något så litet att jag inte såg det, kunde bara känna att jag hade något där. Fick lite smått panik och rev med naglarna, klämde och hade mig. Lyckades tyvärr bara få ut blod, inget mer. Idag när mamma var upp en sväng fick hon leka doktor och massakera min häl med en säkerhetsnål. Ut kom en liten liten liten glasbit!? Skönt att den är borta nu i alla fall, haft rejäla problem att gå nu och då, fått halta som en halt höna istället. Men nu mår foten bra igen!

Snipp snapp slut, så var sagan slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0