Hujeda mig

Dagen började med pizzor som satt fast i papperet på plåten, blev vilja, våld och vaselin. Eller hur Emma? Emma lyckades verkligen med att få loss pizzan medans jag bara massackerade min bit, såg mer tuggad ut än nyss upplagt på tallriken. Jag hade bett Andreas köpa glass och det gjorde han till och med. Vart väldigt roligt prickat det där.

Jag: Köpte du glass?
Andreas: Vilken sort ville du ha?
Jag: Vaniljglass med jordgubbssylt
Andreas: Jag köpte det till och med!

Helt otippat då han inte visste vilken sort jag ville ha, men vi är ju kusiner så vi har nog någon slags sammankoppling med våra tankar. Haha!

Efter praktiken bar det av till affärn för mig och Emma där båda storshoppade. När jag kom hem så blev det lite tvtittande och sen datorsittande för att jag inte skulle gå och lägga mig. Lite senare kom mamma förbi med woken som hon lånat, dock har jag den bara till låns. Den är i grund och botten pappas, men då jag använder den oftare och har mer plats i köksskåpen så får den stå hos mig, perfekt! Blev kina mat a la Erica till middag, mums! Varvade ner ett tag efter maten innan vi skulle fara till morfar. Nu då morfar bor på hem så ska hans lägenhet tömmas på det han inte kan ta med sig. Så jag har fått hem lite smått och gott, kommer upp bilder då jag har batterier och dagsljus. Ska försöka ordna det redan imorgon så ni får se vad fint jag fått. Kändes lite hemskt dock att stå där och ta för sig då han inte gått bort ännu, skulle dock kännas ännu värre om han gått bort. Min lilla morfar bli 90 år i år, krutgubbe! <3

Puss & Kram chokladbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0