Körslaget har kört igång!

Nu har mitt program Körslaget kört igång igen! I denna säsong får vi möta; Marie Picasso, Linda Sundblad, Rongedal, Kalle Moraeus, Morgan "Mojje" Johansson, Niklas Strömstedt och Ralf Gyllenhammar.

Min bedömning:

1. Med härligt gung och mörka hår rockade Maries kör sig in i mitt hjärta
2. Linda är lika med girl power! Hoppas hennes kör går lika långt som Olas manskör
3. Moraeus var lika go och glad som en nallebjörn, med sin värme för kören kommer han långt
4. Ralfs kör rockade, hade troligtvis varit ännu bättre med annat låtval
5. Mojjes låt var bra men samtidigt inte
6. Jag trodde att Rongedal skulle ha mer håll i gång än det här
7. Niklas, du borde stannat kvar med Glennmark och Eriksson

I första avsnittet är det ingen kör som åker ut, man får dock veta vilka två körer som låg sämst till. Niklas kör kan jag förstå, men Lindas? Vad är det för fel på Sverige?




Mina tre favoriter


Kommentarer
Postat av: EmmaKP

Tror det var för att det lät så gnälligt tyvärr :(

2010-03-21 @ 19:20:06
URL: http://www.metrobloggen.se/darkflimango
Postat av: ev

Moraeus är ju så jävla go :D

2010-04-03 @ 00:32:54
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0