Skandal!

Jag hade valt bort att blogga om Körslaget som var igår då jag var på mini semester i Sthlm. Blev att vi såg det inne på hotell rummet och på grund av olika orsaker känner jag att jag måste kommentera ändå! Har tre saker jag vill ta upp.

1. Vad i #%?@* gör Niklas Strömstedt kvar?
2. Varför måste vi tvingas lyssna på den färgglada fjanten som bara gnäller?
3. Hur FAN lyckas tv 4 göra en sån rejäl tabbe? Hur kan man först säga till en kör att den går vidare och sen; Oj jag sa fel, ni gick inte vidare. Att se glädjen bytas ut till sorg och ilska gjorde mig riktigt förbannad! Fy skäms på er!

Bah, det är en skandal! Hoppas att resten av säsongen fortsätter väl, annars vet jag inte vars jag tar vägen.

Puss & Kram choklad banan (tv 4 får dock verkligen ingen Puss & Kram chokladbanan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0