To die for

Idag spenderades min förmiddag på stan då jag skulle på Ungdomstorget. Före mötet sprang jag in på arbetsförmedlingen och verifierade mina meriter. Efter det bar det vidare till Lindex då jag häromveckan såg en handväska som enligt mig är to die for. Har länge varit sugen på en liten väska som man slänger över axeln då man ska ut på puben osv och den här skrek helt enkelt mitt namn. Vandrade lite extra på stan då jag kom in ganska tidigt motför min tid på UT men även det är ju roligt ibland. Väl där inne så mötte jag upp min handläggare och sen började mötet med en herre. Vi pratade lite allmänt om min bakgrund, skola, sjukskrivning etc. Måndag till onsdag ska jag även dit på introduktion, så kommer få veta mer då och i juni ska jag dit på ett informations möte. Känner mig väldigt positiv efter mötet då han var noga med att poängtera att jag inte kommer slängas ut i något då jag har papper på att jag inte orkar med 100 %. Känns tryggt att träffa någon som fungerar så, vissa vill ju slänga ut en på en gång och tro att allt fungerar på ett kick. Så vi ser vart detta leder, kanske vad som behövs för att få en kick i livet?

Tillbaka till väskan, den ska jag ha med mig till Sthlm! Jag och Britt-Mari åker nu på torsdag till Sthlm för att sen komma hem igen på söndag. Är väldigt behövligt med en liten semester då det varit mycket det senaste halvåret. Vi ska båda samla våra krafter, äta och dricka gott. Kan det bli mycket bättre?


Lindex, 179 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0