Min prinsessa

Ibland gäller det att man ska ha tur! Dom flesta i min närhet har vetat om en längre tid hur jag längtar efter att ha katt. Igår hittade jag en på blocket som jag ville ha, fick rent av ont i magen. Efter flera samtal och timmar fick jag äntligen tag i han som lagt ut annonsen och på den vägen är det. Idag åkte pappa, jag och Emil ut till Agnäs för att hämta hem min katt. När jag fick se min Mirabelle var det kärlek vid första ögonkastet, hon var helt klart värd resan på sammanlagt ungefär 18 mil. Min prinsessa är född den 28e februari och imorgon blir hon tolv veckor gammal. Hon är en busig och trött kattunge som även har för sig roliga ljud vilket fick Emma att kalla henne för höna, jag kallade hon marsvin lite tidigare. All min kärlek till dig lilla vän! <3



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0