Gottigottgott

Nu har jag hunnit vara hemma en stund efter att ha varit på fika hos faster Kia med familj. Varje gång Axel blir en månad äldre firas det med gottigottgott, inte mig emot. Firandet var lite tidigare än hans datum, men vad gör det? Fick hålla i guldklimpen en lång stund och han till och med somnade i min famn. Är inte så stort fel på mina valkar alltså? Haha! Han såg ut som en liten söt ihopsjunken gubbe där han satt. Till fika bjöds det på en slags chokladkaka?, pepparkaka och en kladdkaka med daim i, mums! Riktigt trevligt att träffas och prata av sig lite, förstår inte varför vi inte gör det oftare. Det tror jag alla borde göra, träffas oftare, ta en fika och bara prata.

Nu inväntar vi bönan, alla familj och släktmedlemmar börjar bli lite otåliga. Kom ut lilla vän, vi vill ha dig här hos oss!




En gammal goding på mig och Axel
Det är stunder som det här som gör livet värt att leva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0