Möte

Snart är det fredag, fredag betyder AF rehab möte. Jag längtar samtidigt som jag inte längtar till möten överhuvudtaget. Hoppas verkligen att detta ger något och att det finns en chans just för mig att ta! Efter mötet ska storasyster möta upp mig och vi ska handla lite julklappar. Jag har tre stycken klara som jag vet att jag ska köpa, har en klar hemma gömd för Lars ögon, händer och allt vad han nu använder.

Snart är julen här och det enda vi i familjen längtar till är självklart bönans ankomst. Längtar tills jag får hålla mitt syskonbarn i famnen och skydda det mot alla faror i hela världen. Ja, det är först och främst Emmas och Lars jobb, men jag har faktiskt utnämnt mig till gudmor även om dom inte har bestämt sig för att ha det. Eller var det gudmamma Emma? Haha, lyckades säga gudmamma på VP en gång istället för gudmor, låter ganska roligt faktiskt.

Nu ska jag sluta pladdra på som den papegoja jag är och fortsätta smälta middagen. Är länge sen jag åt men känner mig proppfull ändå, kan bero på mitt magonda tidigare idag. Men men, sånt är livet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0