Äntligen

Idag fick jag hem min efterlängtade Skönheten & Odjuret, Disneys klassiker nummer 30. Bokade filmen redan i slutet av maj så har längtat ända sen dess. Nu ska jag alldeles strax äta middag och när jag har smält den ska jag gå över till Emma. Hon fick filmen redan igår så vi kommer med all säkerhet se den ikväll? Helst skulle jag vilja ha alla klassiker på DVD som vi hade hemma på VHS när vi var små, men jag har inte haft råd med att införskaffa dessa under deras köpperioder. Någon fler än mig som älskar Disney? Enligt min lillebror är jag inte vuxen som ser tecknat. Men tänk för att jag är en vuxen som behåller barnasinnet, våga tecknat! 


Kommentarer
Postat av: Sara

älska disney :D

2010-10-22 @ 22:13:29
URL: http://onesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0