Fortfarande förvirrad

Jag är fortfarande förvirrad över den pop up som gjort min blogg otillgänglig att läsa. Har nu efter kontakt med blogg.se fått veta vad som trasslat till det. Den dök upp igår då jag hade lagt in mitt inlägg precis som man ska göra, inga konstigheter där. Men blogg.se fann en kod i min kodmall som orsakade det här och undrade då över vart jag hade hittat den och vad jag trodde att jag la in. Eftersom den där så kallade undersökningen inte är något som hör till blogg.se. Det konstiga i det hela är att jag inte rörde min kodmall alls igår, så nu undrar jag om det är någon som jävlas med mig?

Jag vet faktiskt inte alls vart den där koden kommer ifrån och hur den kom in i min kodmall, någon som varit med om samma problem?


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag har inte fått sån iaf:/



Ska vi följa varandra med bloglovin?:) KRAM, ha en fortsatt bra dag

2010-10-28 @ 15:51:58
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0