Hej & Hå

Hör och häpna, idag vaknade jag 13.38! Vaknade dock klockan tio första gången, trodde jag skulle få somna om högst en timme men oj vad jag måste ha varit trött. Kan också bero på att jag la mig fem imorse, hehe. Skriver man med folk som gör en glad stannar man helt enkelt uppe. När jag vaknade andra gången hade jag fyra missade samtal från mamma vilka hon hade ringt under en timmes tid, oops. Dom stod redo för en stadstur och jag sa åt dom att vänta en stund så att jag kunde följa med. Slet av mig täcket, klädde på mig och gick på toa. Klar!

Blev först en sväng på Mc Donalds då suget för chokladmuffins fanns, jag valde däremot en liten cheese och en liten strips då jag inte hann äta innan vi for iväg. Efter det begav vi oss till Lantmanna, ÖB och Rusta. Då jag var kattvakt för ett tag sen så blev jag väldigt sugen på en likadan matskål som dom hade, då Mirabelle gärna plaskar runt i sin vattenskål tänkte jag att en sån vore bra. Som vanligt har man då dåligt minne och har aldrig kommit ihåg att fråga vart den är köpt, men idag på ÖB fann jag en sån för bara 39 kronor, perfekt! Inne på Rusta hittade jag ännu fler kattsaker jag vill köpa till Mirabelle, en mysig liten säng och så ett par prasselbyxor! Haha, det är inte byxor som hon ska ha på sig, utan såna som hon kan springa in och ut ur. Som många kattägare säkert vet så finns det kattunnlar, prasselbyxor är i princip samma sak men i form av byxor, jättegulliga! Det får med all säkerhet bli en julklapp till min lilla terrorist. Jag köpte däremot en film på Rusta, Bringing down the house. En jätterolig film med Queen Latifah, älskar henne! Så ikväll blir det film och gosande med min lilla pälsboll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0