PingPong

Idag blev det att kliva upp tidigt då jag hade tid på vårdcentralen klockan 08.15 gällande provtagning. När det gäller provtagning så gruvar jag mig alltid eftersom jag är så svårstucken, på vårdcentralen kallas jag svårflörtad. Sen att Britt inte ville boka in mig en dag då inte Eva är där säger väl sitt? Idag hade vi tur och fick blod till alla rör på första sticket och jag missade inte muggen! Till vårdcentralen fick jag en följeslagare i Emma som hade tid klockan 09.00 hos barnmorskan för att kolla till bönan. Då jag fick en lyckad provtagning blev jag klar fort och fick äran att följa med in till barnmorskan. Så nu har jag hört bönans hjärtljud, det ni! Var tvungen att hålla tillbaka tårarna för att inte börja böla som en liten gris, man blir så lycklig. Mitt lilla efterlängtade syskonbarn kommer bli en perfekt pingisspelare, i alla fall om man lyssnar på hjärtats slag.

Min morgon på vårdcentralen vart alltså inte helt fel, bara solsken!




Beräknad 9/12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0