Ps.

Idag påbörjade vi min KBT behandling, får se vart allt det här leder och hur det leder. Vi har valt ut tre problem områden som jag anser mest "akut". Två områden hör dock ihop med varandra då det handlar om självkänsla och självförtroende. Inget av dessa två hör till mina starka sidor. Det trejde problemet är min brist på tillit, speciellt när det gäller det manliga könet. Korten på borden, jag har blivit rejält sviken under mina år här på jorden och det har tagit rejält på mig. Bland alla dessa gråstenar finns det diamanter, men jag har svårt för att lita på dess glans.

Före mitt möte hälsade jag på mamma på sjukhuset, satt där och snackade skit en stund. Bestämdes även att vi skulle träffas efter mötet för att ta en fika i cafeterian. Är som sagt inte roligt att ligga på sjukhus, men som det ser ut just nu kommer hon hem imorgon. Då hinner hon vila upp sig inför helgens bravader då Hard To Handle spelar på puben nu då det är Halloween. Jag kommer att vara raggare då jag inte har råd att köpa något nytt. Lånar pappas skinnväst, tar mammas gamla boots och min nya skjorta. Det blir säkert jättebra då jag var ganska het i sån utstyrsel under Red Hot tidigare i Oktober.

I stort sett så har min dag varit bra, men fick lite oväntade nyheter i ett telefonsamtal som jag fortfarande är lite, ja jag vet inte vad jag är. Är inte så irriterad, men väldigt chockad kan man nog säga. Jag ogillar då saker ändras och att det jag gjort helt plötsligt tar längre tid. Hoppas bara att allt sker imorgon så att jag hinner betala mina räkningar i tid. Bara för att dom ändrar och har sig ska ju inte mina känslor hamna i kläm, eller?

Ps. Jag har en snygg lillebror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0