Helkväll

Idag var jag hembjuden till mamma på middag och efterrätt. Jag hjälpte till med det jag kunde och vips så sprutade det pressad vitlök över hela armen. Ja, jag stinker fortfarande! Efter en himmelsk middag bestående av kycklinggryta och vitlöksbröd så vilade vi magarna i tvrummet en stund för att sedan äta bananasplit, mums! Blev tvtittande ett tag bestående av Simpsons och Family Guy, när det var slut placerade vi oss i köket för ett parti chicago. Har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde då, äppelkinderna spändes och jag kunde verkligen inte sluta le. Jag försökte trycka ner kinderna men det fungerade verkligen inte. Sist jag spelade chicago var även första gången och då gick det ändå bra för mig, men efter kvällens omgång hamnade jag sist och det med måtta! Good luck next time girl?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0