Oh aj aj aj buff!

Idag blev det full rulle på praktiken samtidigt som det bakades två omgångar mockarutor så gjordes det lunch. Alltså blev det mycket att stå och inte ta det lugnt. När jag kom hem tog jag mig en tupplur med Mirabelle ett bra tag innan jag orkade ta tag i tvättandet. Har osmart nog hållt igång hela dagen, medans tvätten gick tog jag mig en dusch, sen lagades det mat och diskades. Efter att ha hängt upp sista maskinerna så började jag dammsuga och bytte i kattlådan. Ibland är man för dum för sitt eget bästa och det får jag känna av nu. Det värsta är att jag får ännu ondare när jag ska lägga mig i sängen, så hoppas jag lyckas somna i alla fall då jag har en stor dag framför mig imorgon.

Även om ryggen är totalt kaos just nu så har jag som vanligt haft en trevlig tv kväll med storasyster. Mirabelle åt upp hela tio ostkrokar och sen ville hon även ha popcorn av Emma, men när hon väl fick popcorn så kände hon nog att magen var lite väl full. Jag tror faktiskt inte att min katt har alla hemma, men det kan både hon och jag leva med! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0