Wee

Igår efter allt tråkigt, läs möten så gick jag på stan och gjorde något jag sällan gör, shoppar! Först fixades mina naglar inför Red Hot Festival, självklart har jag flames! Gick hos Frida den här gången, vilket jag bara gjort en gång för väldigt länge sen och då lagade hon en nagel åt mig inför min första Sthlm's resa. Efter nagelfixandet gick jag på Kappahl för att hitta en ny tröja till i helgen då jag fått en sen födelsedagspresent. Med presentkort, kontanter och kontokort lyckades jag köpa en skjorta men även en efterlängtad bh. Hade rejält solskens humör igår på grund av det och ska försöka hålla kvar det idag även om det är storstädning som gäller på VP.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0