A day with Agnes

Idag har jag varit bäbisvakt till lilla Agnes. Det gick bara bra även om humöret var upp och ner. Ibland var hon gladare och sken mer än solen men ibland skrek hon så det skar litegrann. Alltså är hon en helt normal bäbis. Under våra fyra timmar tillsammans hann vi med en promenad, Ica, äta mat, byta blöja och ännu en promenad fast en kortare. Vi har även hunnit med att prata mycket tillsammans och även rocka till musik som I'm walking on sunshine, det var riktigt kul tyckte Agnes. Sjöng även låten Älskade barn för henne mer än en gång, då varvade hon ner en stund och tittade på mig. Antigen eftersom det lät hemskt eller så tyckte hon om låten. Prickade in precis att börja gå hemåt till familjen KPP då dom kom hem, hade nog stått ute någon minut bara då jag såg bilen på stora vägen. Blev att jag stannade kvar där och spenderade min kväll med att se Körslagets final med Emma medans Lars fick spela dataspel, stackars Lars här kommer jag och förstör.

Blev som sagt en underbar dag idag också.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0