Körslaget - Avsnitt 3

I det här avsnittet var det körledarnas egna repetoarer som stod på schemat. Där av sjöng körlederna även solot själv. Jag gillar verkligen dom här avsnitten beroende på vilka som är med förstås.

Min bedömning:

1. Caspers kör reste sig till skyn med låten Eloise, det här här något för er kör. Lämna 60 talet och diverse bakom er


2. Håller fast vid att jag inte riktigt till Gabriel men gillar verkligen låten Bara hon älskar mig och jag märkte redan då dom övade att det skulle bli en hit för kören


3. Jakobs kör slog igenom med Night och passion ett låtval jag verkligen gillade. Jag älskar när körerna har låtar med mer fart och riv i


4. Lisas låt Lady stardust är jättefin men lite för seg för min smak. Kan med vissa lugna låtar men inte riktigt den här. Bra kämpat Umeå!


5. Andreas, Andreas..Varför får jag alltid känslan av slisk? Låten Sing for me är en bra låt men klarade inte av Andreas knäböj eller vad han nu höll på med


6. Ann-Louise valde låten Cest la vie, just för att hon ville ha mer far och disco. Vet tyvärr inte om titeln stavas så har inte kollat upp det. Men tanken var i alla fall disco, på det discot hade jag somnat. Det är min åsikt

 




Mina tre favoriter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0